!.. برکہ شادی ..!
نوشته شده در تاريخ شنبه 21 اسفند 1395برچسب:, توسط فامرینی |

از یک زن پرسیدند:

آیا شما زنی شاغل هستید یا خانه دار؟

او پاسخ داد : بله من یک خانه دار تمام وقت هستم!!

من 24 ساعت در روز کار میکنم.

من یک " مادر " هستم

من یک "همسر" هستم

من یک " دختر " هستم

من یک "عروس خانواده همسرم " هستم!

من یک "ساعت زنگدار" هستم..

من یک " آشپز " هستم

من یک " پیشخدمت و گارسون " هستم

من یک " معلم " هستم

من یک "پرستار بچه " هستم.

من " مشاور " هستم

من " ارام بخش" هستم

من تعطیلات ندارم..مرخصی استعلاجی ندارم .روز استراحت ندارم

و 24 ساعته گوش به زنگم..دستمزدم این است

" مگــه چیکار کردی از صبح تا حـــالا؟ "

روزتون مبارک زنان سرزمینم



نظرات شما عزیزان:

دوست خوب
ساعت21:35---21 اسفند 1395
مطالب خیلی خوبی بود

سلیمانی
ساعت18:13---21 اسفند 1395


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.